המשטרה איתרה מעילת ענק בתחנות דלק פיראטיות

בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה איתרה מעילת ענק בתחנות דלק פיראטיות

בני משפחה מלקיה בפזורה הבדואית בנגב נעצרו הלילה בפשיטה משטרתית בחשד למעילת ענק בהיקף של כ-60 מיליון ש"ח בהפעלת תחנות דלק ללא היתרים, עבירות הלבנת הון והשמטת הכנסות. כמו כן נמצא כי הדלק היה מהול במים וחומרים אחרים והיווה סכנה לשלום הציבור

צילום: דוברות המשטרה
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילות נחושה למשילות המשטרה בשטחי הפזורה בדרום הארץ: שוטרי היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל דרום) בלהב 433 ביחד עם שוטרי היחידה המרכזית של מרחב נגב עצרו לפנות בוקר חשודים בני משפחה מלקיה בחשד להפעלת תחנות דלק ללא היתרים, עבירות הלבנת הון והשמטת הכנסות בהיקף עבירות של כ-60 מיליון ש"ח. במהלך המבצע הוחרמו משאיות, דונמים של קרקעות ובתים והמשטרה תפעל לחילוט הרכוש הרב וסגירה לצמיתות של תחנות הדלק במסגרת ההליכים המשפטיים נגדם

במסגרת האכיפה הנחושה והבלתי מתפשרת של היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל דרום) בלהב 433, שוטרי היחידה ניהלו חקירה סמויה במהלך החודשים האחרונים במהלכה עלו חשדות כי בני משפחה וחשודים נוספים מלקיה, ניהלו תחנות דלק פיראטיות שהוקמו ללא אישורים ובאין מפריע. עוד עלה כי הדלקים שנמכרו בתחנה היו מהולים והיוו סכנה של ממש לשלומם של ציבור המשתמשים בהם. במהלך הפשיטה הבוקר עלה כי החשודים מעסיקים משך זמן ממושך עובדים בתחנות הדלק, שוהים בלתי חוקיים בישראל.

במהלך הפשיטה שוטרי ובלשי המשטרה תפסו רכוש רב החשוד כי שימש לביצוע העבירות: משאיות, קרקעות ובתים, מיכלי דלק ובהם ליטרים רבים של דלקים והמשטרה תבקש לחלטם במסגרת ההליכים המשפטיים נגדם. החקירה מנוהלת ביחד עם היחידה המרכזית של מרחב נגב, הונאה משטרת מחוז דרום, יחידת יהלום ברשות המיסים, יחידת החילוט באפוטרופוס הכללי והמחלקות האזרחית והפלילית בפרקליטות מחוז דרום.

לפנות בוקר פשטו כאמור שוטרי ובלשי אכ"ל דרום בלהב 433 ביחד עם שוטרי ימ"ר נגב על בתיהם של החשודים ועל מתחם תחנות הדלק שהוקמו באופן בלתי חוקי בלקיה והחשודים נעצרו ומובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בחשד לעבירות של ניהול עסק ללא רישיון, עבירות לחוק התכנון והבנייה, שימוש פחזני בחומר דליק, עבירות הלבנת הון, העסקת שוהים בלתי חוקיים, קשירת קשר להונות את הציבור, עבירות לחוק הפעלת רכב, עבירות לחוק משק הדלק (איסור מכירת דלק לתחנות תדלוק מסוימות), קבלת דבר במרמה ועבירות השמטת הכנסה.

היקף העבירות המיוחסות עפ"י החשד, בשלב הזה של החקירה, נאמד בהיקף של למעלה מ-60 מיליון ₪.

בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה יובאו החשודים, בשנות ה-70 וה-30 לחייהם מלקיה לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בבאר שבע. יחד עם החשודים עוכבו לחקירה עשרות חשודים נוספים והם נחקרים בשעה זו במשרדי היחידה בדרום.



0 תגובות